fredag 10 juni 2011

Smart förvaring är A & O...

Goood fredag allihopa!

Jag och prinsen har ännu en kosedag här hemma i huset.
Lyckligtsvis är lille prinsen på bättringsvägen.

Vi leker med tåg, bakar pizza och har Elias-maraton på DVD:n... 
MYS med andra ord! 
En tjej som jag är över genomsnittet glad i shopping 
- och då blir det väldigt många saker i huset med tiden...

För mig är det viktigt att kunna förvara ting smart
det ska inte synas, men finnas lätt tillgängligt.

Denna puffen till Ektorp-fåtöljen är helt genial... 
Under locket är det massor med plats till pläd, tidningar - eller kanske barnens leksaker?!
Till prinsens leksaker har jag bland annat denna stora kistan (även den är från IKEA).
Här gömmer vi undan alla de stora leksakerna, 
som inte är så smickrande att ha utspridda runt omkring i huset. 
Kistan tycker jag är jättefin och passar väldigt bra in hos oss.

Nu gläder vi oss till helg! 
Mannen och jag ska på bröllop
Jag gläder mig till att få pynta mig extra fin, och ha på mig den nya kjolen som kom på dörren igår!

Ha en härlig helg vänner! Kramar Joy

9 kommentarer:

  1. Så godt å høre at lille prinsen er på bedringens vei. Ha en riktig mysig helg, og kos dere i bryllup! Klemmer fra Elin

    SvaraRadera
  2. Du har det bare så fint:)
    Så bildet fra godmorgen Norge..så utrooooolig fint:) Du burde virkelig være stolt over hjemmet ditt:)
    Kjempegod helg til deg og kos deg i byllup:)
    Klem

    SvaraRadera
  3. Hei Joy :)
    Det er bare såååå kjekt med slike
    oppbevaringsplasser ღ fiiiiiiiie
    bilder fra ditt vakre hjem...
    og godt å høre at lille Maximilliam
    er på bedringensvei ღ kos dere
    masse og ha en flott pinsehelg ღ
    Stor klem fra Mette

    SvaraRadera
  4. Hei du underbara!
    Så vakkert du har det hjemme, alt du viser fram, det liker jeg :)

    Oppbevaring er så viktig, det blir aldri nok skapplass liksom :)

    Kos dere masse i bryllup. Jeg håper lilleprinsen snart er frisk igjen :)

    Ønsker deg en fabelaktig helg!
    Klem

    SvaraRadera
  5. Godt at gutten din er bedre. Smarte og fine oppbevaringsplasser du har. Veggene er malt med egghvit.Ønsker deg en god pinse,Joy.Klem

    SvaraRadera
  6. Med barn i hus så er smarte løsninger for hvor man kan rydde vekk leker et must =) Dine løsninger var supre og ikke minst og veldig viktig pene ;)

    Ha en kjempe flott dag.

    SvaraRadera
  7. Liker dine smarte løsninger! Elsker å få ting unna - det er så fort gjort at ting blir liggende å flyte om du ikke gir dem en fast plass. En god mandag til deg! Hilsen Marielle.

    SvaraRadera
  8. Så flott gutten din er bedre! Og så utrolig praktisk med oppbevaring under og i møbler. Legger meg til noen andre kommentarer og sier du har et VAKKERT hjem!

    Klem

    SvaraRadera
  9. Hei Joy, så hjemmet ditt i fevennen, så nydelig flott:-) Skal si du har det gjennomført. Skikkelig gøy å se.
    Du spurte meg om hortenisa, og det som jeg gjør er at jeg vanner de hver dag, det liker de godt, og gjødsler hver 5 dag om sommeren.

    Ønsker deg en strålende dag. klemmer fra Ine

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails