onsdag 1 juni 2011

Bjud in till sommarfest!

Ljuvliga juni är här och äntligen skiner solen över Sørlandet.
Imorgon är vi ju dessutom lediga från både jobb och barnehage 
- då ska det njutas maximalt!
Idag delar jag med mig av det somriga middagsbordet som jag dukade häromdagen. 
Alltid mysigt att pynta till det lite extra i vardagen!
Som ni kanske märkt så är jag helt såld på Riviera Maison nuförtiden, hihi.
De har så mycket delikat och stiligt - 
"that's my cup of tea", om vi säger så.
Nu när nya köket är på plats så ska jag prova på att bli än bättre bagare, hihi.
Något av det bästa som finns är nybakat varmt bröd med smör... 
Inte så sunt men väääldigt mums-mums!
"Livet är för kort för att inte unna sig en lång fika."
Något sött till kaffet?
I Norgesglaset ligger det utsökta dragées av belgisk choklad som jag köpt från en chokladbutik i Oslo. 
Tycker det är så stiligt att de tillverkas i silver (och guld) 
- man kan knappt tro att det är godis!

Hoppas allihopa får en fin dag!
Är du kanske en av de lyckligt lottade som tar långweekend imrogon..?

Kram Joy

2 kommentarer:

  1. WOW! Det var ett nydelig bord! Med ett sånt bord er det mysigt med en laaaang fika... hihi!

    Riviera Maison har såå mye fint, vil jo ha alt, alt, alt :)

    Hvis vi noen gang er på sørlandet skal jeg gi en lyd fra meg, det hadde vært veldig koselig å treffes :)

    Hvis dere er i Oslo må dere si ifra altså :) Jeg vil gjerne ha dere på besøk!

    Klem

    SvaraRadera
  2. Hei Joy :)
    Så NYDELIGE bilder av et fantastisk flott
    sommerbord ♥ virkelig lekkert... Rivera
    Maison har bare så mye fint, skulle ønske
    de hadde nettbutikk, hihi.. Ønsker deg en
    strålende langhelg, kos deg masse og nyt
    dagene ♥ Stor klem fra Mette

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails