söndag 1 maj 2011

Här bor en prins!

Uff... Då var det söndag igen - helgen går alldeles för fort! 
Här har det varit fullt upp med middag hos goda vänner, 
och barnkalas - härligt!Nu är vi äntligen klara med "make-overn" av Maximilians rum. 
Jag blev verkligen jättenöjd, och viktigast av allt 
- prinsen i huset blev också väldigt nöjd med sitt "nya" rum!

Den charmiga gamla lådan fick hjul och fylldes med böcker... 
1, 2, 3 voilà! Ett mobilt bibliotek!
På den stora världskartan lär vi Maximilian om hur världen ser ut...
Vi pekar och visar var vår familj och våra vänner bor.
Kanske prinsen blir en framtida globetrotter?


Nu laddar vi upp för en ny vecka och nya möjligheter!
Ha en fin vecka allihopa!
Kram Joy

10 kommentarer:

  1. Å, herlig rom til prinsen!
    Tenker han koser seg her, ja. Kjempefint med stjerner som går igjen både på puter, teppe og lampe- veldig gjennomført!
    Og så fint med et sånt stort kart, kan jeg spørre hvor du har fått tak i det?
    Ha ei strålende uke!
    Klem

    SvaraRadera
  2. Flott gutterom :) jeg elsker stjerner! saa det passet meg perfekt! artig med verdenskartet!

    koselig blogg du har!!!

    ha en fin start paa uken :)

    klem/Lisa

    SvaraRadera
  3. Kjempeflott rom, og så spennende med kartet. Ikke rart han er fornøyd, nydelige gutten deres. Ønsker deg en flott mai måned, Joy. Klemmer fra Elin

    SvaraRadera
  4. Hei søta!
    Så nydelig rommet til gutten din ble! Fantastisk stilsikker du er! Elsker det! Så gjennomført og vakkert! Ett gutterom etter mitt hjerte :-)

    Ønsker deg en finfin start på uken!
    Klem

    SvaraRadera
  5. Hei Joy :)
    Skjønner veldig godt at alle ble fornøyde
    her ღ så koselig rom du har laget til…
    Herlige farger og detaljer, jeg likte
    veldig godt det store verdenskartet!
    - tøft… :)
    Ønsker deg en fortsatt strålende uke,
    stor klem fra Mette

    SvaraRadera
  6. Hei!

    For en flott blogg du har!

    Kan tenke meg "prinsen" er fornøyd med rommet ;-) Det må jo være et drømmerom for en gutt. Kjempefint! Og så utrolig mange flotte detaljer.

    Så morsomt at vi har samme type kjøkken - og fliser ;-) Jeg har malt alle veggene (og tak) i hele huset hvitt....heeeelt hvitt.... ;-) Liker å bytte ut ting, tang, tekstiler og interiør ganske ofte, så da passer det meg bra at "grunnfargen" er nøytral.

    Ha en flott ettermiddag og kveld!

    SvaraRadera
  7. hei...
    flott blogg du har!
    nydelig gutterom, kan tenke med gutten deres er fornøyd med rommet :)
    go helg, klem

    SvaraRadera
  8. Super fint prins rum : ) kram Sofia i Hjo

    SvaraRadera
  9. Rommet ble kjempe fint!! Perfekt til en liten prins! Elsker stjerner selv, så dette hadde vært drømmerommet.

    Håper du får en strålende uke! :)

    Klem

    SvaraRadera
  10. Så bra idé å bruke kart som veggdekor! Jeg har kjøpt samme stjernelampe fra IKEA og pute fra Lexington til min sønn Kristoffers rom :) Hvor kjøpte du Maileg kaninen og det blå gulvteppet? Ha en finfin lørdag! :)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails