fredag 25 februari 2011

Middagtips: En smak av medelhavet...

Medans det är kallt och vinter ute så får man njuta av exotiska medelhavsfrestelser på middagsbordet…

Ikväll har jag lagat jag Shrimp Saganaki.
Denna rätten blev jag rekommenderad att prova när vi besökte Symposium senast.
Symposium är stadens grekiska restaurang, där de serverar de utsökt grekisk mat, som för tankarna tillbaka till medelhavet.


Saganaki var en fantastisk smaksupplevelse och därför ville jag prova att laga det själv där hemma! 
Här är min version av rätten.
Det tar kanske dubbelt så lång tid att laga mot att tillaga djupfrysta fiskpinnar -
men jag kan lova er att det är
100 gånger godare, hihi... 
Stor kram och god helg vänner!

6 kommentarer:

  1. Wow, så dyktig du er til å lage mat. Ønsker deg en strålende helg, Joy! Klemmer fra Elin

    SvaraRadera
  2. Tusen takk for godt tips - dette er noe å imponere med når vi får gjester :)

    Elsker stjerneskålene og loffskivene med stjerneform. Fantastisk lekkert...

    Ønsker deg en nydelig helg med dine kjære!

    Klem fra Tove

    SvaraRadera
  3. Dette så veldig godt ut.Her blir det meksikansk mat i dag med blant annet scampi og hjemmelaget salsa.Klem

    SvaraRadera
  4. Det så nydelig ut!

    Tittet innom deg for første gang i dag - kjempefin blogg du har! Har lagt deg til i blogglisten min, kommer helt sikkert tilbake!

    Ha en fin kveld! :-)

    SvaraRadera
  5. Dumpet innom bloggen din:) Så flott blogg du har:) Jeg legger meg til som følger jeg:)

    Ha en flott helg.

    W

    SvaraRadera
  6. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på barnerommet mitt! -Og så flott at du la igjen et spor etter deg, for da fant jeg frem til den flotte bloggen din!! legger meg til som følger, jeg!

    Scampi-retten din ser yummi ut!

    Ønsker deg og dine en god helg!

    Klem

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails