söndag 30 januari 2011

Ett romantiskt inslag i vardagen...

Hej alla sötnosar!
Nu är det sista helgen i januari - jippii!
Vi har haft en jättemysig helg! 
Igår var lille prinsen hos farmor och farfar, och vi var ute med några goda vänner och hade en utsökt 3-rätters middag på en av stans "finare" restauranger. 
Igår blev jag verkligen överraskad, då mannen kom hem med en flott bukett med rosor till mig...
Väldigt sött, och inte minst romantiskt och jag blev sååå glad!
Det är stunder som dessa som förgyller vardagen...
Jag älskar rosor! 
Rosa och vit är några av mina favoritfärger...
Snart kommer lille prinsen hem, 
och då blir det härlig söndagsmiddag med familjen...

Önskar allihopa en fin fortsättning på helgen!
Kram Joy

2 kommentarer:

  1. N Y D E L I G E roser♥ Heldig♥
    Passet fint sammen med L O V E:))
    Ha en fin søndag!
    Klem!

    SvaraRadera
  2. Oi, så flotte roser du har fått. Skikkelig romantisk, jah!! Nydelige bilder også :0)
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails