tisdag 11 januari 2011

Breakfast At Tiffany's

Hej alla sötnosar!
Nu har vi precis kommit tillbaka efter några fantastiska dagar i Milano...
Som kanske många av er vet, så är vi redan både förlovade och gifta... 
Men till jul överraskade min kjære mig med (ännu) en ring från Tiffany & Co!
Ringen var jag dock tvungen att hämta ut i en Tiffany & Co. store...
Så då tog vi turen till Milano!

Jag fick min vackra ring, och när vi ändå var i en modehuvudstaden Milano, 
passade vi på att förnya våra garderober inför våren.
För mig som har svart bälte i shopping var detta himmelriket, hihi...
Önskar er allihopa en riktigt fin vecka!

Här snöar det för fullt och jag drömmer mig bort och längtar till sommaren...

2 kommentarer:

  1. Hei Joy
    Så herlig det hørtes ut med en tur til Milano ♥ og så snill en mann du har :) Det må være mye nydelig å finne hos Tiffany & Co… Har bare sett butikkene deres på film, og det må jo være en drøm bare å gå inn å titte da :)) – og shopping hørtes helt fantastisk ut! Ønsker deg en fortsatt fin uke, her er det sludd og regn! – gleder meg til sommeren jeg også ♥ Stor klem fra Mette

    SvaraRadera
  2. Så heldig du er! Høres fantastisk ut med noen dager i Milano. Riktig god helg, og takk for koselig kommentar hos meg. Klemmer fra Elin

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails