onsdag 1 december 2010

Min mat på Din mat!

Om du har lust att prova några av mina recept på thai mat så ligger de nu ute på Din Mat.
Du kan komma till sidan genom att trycka här!

I samband med matreportaget så hade jag en jätteduktig fotograf som tog superläckra bilder av maten jag lagat och stylat...
Enjoy!
Foto: Kristin Ellefsen
Vårruller à la Saranya (Pho Pia Thod)

Foto: Kristin Ellefsen
Nudelsalat (Yum-Wun-Saen)

Foto: Kristin Ellefsen
Rød karrikylling (Gaeng paed)
Foto: Kristin Ellefsen
Mango Sticky Rice (Kao-neuw-ma-maung)

6 kommentarer:

  1. Nå ble jeg uuuutroooliiig sulten!!!! Ser jo så lekket og godt ut:-) Så flink du er!!

    SvaraRadera
  2. Hei Joy :)
    Så herlige innlegg du har lagt inn, fristende og delikat... og disse oppskriftene skal jeg prøve etterhvert, tusen takk ♥ ♥ ♥ Jeg ringte på lørdagen som var, og fikk avisen som du var i :) kjempegøy å lese, og nå også på DinMat - dette er kjempemorro :) du er bare superskjønn og superflink.... en stor inspirasjon ♥ takk for at du deler med oss. Ønsker deg en fortsatt fin uke, stor klem fra Mette

    SvaraRadera
  3. Det så fantastisk godt ut!! Imponerende :)

    SvaraRadera
  4. Åh, dette så bare nydelig godt ut, Joy! Så hyggelig at du deler oppskriftene med oss.

    Ha en riktig fin uke:)

    SvaraRadera
  5. Oj, dette så jo veldig godt ut da!
    Må nok prøve meg på oppskrift ja!
    Eeelsker vårruller!!

    Takk for at du deler!
    Ha en flott dag
    Klem Janne Merethe

    SvaraRadera
  6. Så flink du er:-) Nå ble jeg også sulten!! Selv om jeg akuratt har spist taco:-)

    For en nydelig blogg du har:-) Skulle gjerne hatt dine tekniske ferdigheter:-)

    Ønsker deg en flott førjulstid:-)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails