torsdag 23 december 2010

Julmys och förberedelser...

God kväll alla vänner!
Tänk att idag är det "lilla julafton"!
Kvällen har vi firat firat tillsammans med goda vänner som har varit på besök hos oss.
Vi har myst med smarrig indisk mat, så imorgon gläder vi oss till härlig julmat!
Jag har redan dukat klart bordet till morgondagens middag.
Silkesbanden och de matchande servetterna är från IKEA.
Deras julkollektion i år bjöd på massor av fint.
Idag har vi även fått in en praktfull ädelgran här i huset...
Då vi packade ut julgranen ur nätet föll det av några kvistar 
- och de passade väldigt fint som bordpynt!


Röda julrosor och levande ljus lyser upp mitt på bordet!
Några av rosorna har jag dekorerat med silverkulor 
- sådana man egentligen pyntar bakverk med, hihi...
Av våra söta vänner fick vi en sååå mysig julekorg med massor av härligheter!
Min kära väninna vet e x a k t vad jag gillar, hihi!

Än en gång vill jag önska er allihopa en riktigt 
GOD JUL!
Julkramar Joy

4 kommentarer:

  1. Hei Joy
    Titter innom for å takke deg for alle koselige hilsener på bloggen min i året som har gått ♥ …. Så gleder jeg meg til å følge deg og bloggen din videre i 2011… Kjempefint julekort av Maximilian ♥ og koselig pyntet hos dere… Ja, det er en fin tid vi har foran oss nå, god mat og drikke, familie og venner, tid og avslapping… DEILIG :)) Jeg ønsker deg og dine en riktig God Jul, nyt juledagene… Stor klem fra Mette

    SvaraRadera
  2. En riktig God Jul til deg fra meg,klem fra Sissel.

    SvaraRadera
  3. Innom for å ønske deg og dine en fortsatt god jul. Kos dere masse. Klemmer fra Elin

    SvaraRadera
  4. Vakkert dekket bord! Håper dere har fine romjulsdager, en fortsatt fin jul til deg og dine gutter!!
    klem♥

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails