måndag 29 november 2010

Matreportage i Fedrelandsvennen...


I lördagens bilaga till Fedrelandsvennen kunde man hitta mig (och min lille prins), hihi!

Jag älskar att äta mat och jag älskar att laga mat
Så det var jätteskoj att få vara med där och laga thaimat,
 och dela med mig av mina favoritrecept. 
Jag ser fram emot den stundande julen och dess julmat... 
Men det är gott att kunna variera i vardagen -annars blir man fort trött på det. 
Som omväxling lagar jag därför gärna fräsch, spicy thaimat. Yummie!

Önskar alla som är inom en fin adventstid
Kram Joy

3 kommentarer:

  1. Herlig! Vil gjerne se det om du kan ta det med på jobb til torsdag.

    Hva skjedde med vannmerket da?

    Klem C

    SvaraRadera
  2. Så koselig! :) Gratulerer med reportasjen :)

    Kan du ikke dele de gode oppskriftene med oss som ikke bor i distriktet? Har så lyst på en GOD vårrulloppskrift :)

    Klem!

    SvaraRadera
  3. ååå så moro:)

    Jeg elsker å eksprimentere med asiatisk mat, det er den BESTE maten i verden:) Vi har en bra butikk her i byen, hvor de som jobber er veldig behjelpelige med oppskrifter;)

    Ønsker deg en koselig adventstid:)

    Klem Lise

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails