måndag 4 oktober 2010

Boligreportasje i Agderposten

I samband med att vi anordnade bloggträff, fick jag och min familj äran att vara med i Agderpostens boligspesial "HUS & INTERIØR". Detta är ett magasin som utkommer 2 gånger om året.


Detta var verkligen en upplevelse och själv tycker jag detta är ett riktigt flott reportage som speglar mig, min familj och mitt hem... 
Nu efteråt har det hänt att helt främmande människor kommit fram till mig på stan och gett mig fina och positiva kommentarer om reportaget - och då kan man ju inte annat än att bli stolt!


Här kan ni se reportaget...






   

Ha en fin fortsättning på veckan!
Stor kram Joy

8 kommentarer:

  1. Så morsomt.:-) flotte bilder.:-) så koselig det er hjemme hos dere.:-) koselig å se både deg og familien din.:-) flotte er dere.:-)

    en fin kveld til deg.:-)

    SvaraRadera
  2. Hei Joy
    Så nydelig hjem du har og for en flott repotasje!!! Kjempegøy å både lese og se bilder :) flotte bilder av deg og familien din også. Ønsker deg en fortsatt fin uke, stor klem fra Mette

    SvaraRadera
  3. Heisann!
    jeg var så heldig å få låne denne avisen, og det var vedlig morro å lese...et urtolig fint hjem dere har!
    Og for en nydelig liten gutt:)
    Ønsker deg ei fortsatt fin uke
    Klem Marianne

    SvaraRadera
  4. For en flott reportasje.Skjønner godt at du er stolt! Dere har et fantastisk flott og nydelig hjem. Klemmer fra Elin

    SvaraRadera
  5. Ååå for en flott reportasje. Helt nydelig hjem og søt familie!

    God natta klem

    SvaraRadera
  6. Hei☺
    Gratulerer så masse med reportasje! Så gøy:)
    Og nydelige bilder!

    Ha en fin kveld
    Klem Janne Merethe

    SvaraRadera
  7. Det var jo KJEMPE FINT!!! Det er jo så koselig hod dere ,flotte flotte bilder av dere 3 også kjempe koselig var det ;))))
    ha en god Torsdag !!!!

    SvaraRadera
  8. Wow, gratulerer så mye med reportasjen!!! :)
    Vel fortjent!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails