måndag 13 september 2010

Hurra! Jag fyller år...




Jippi! Idag är det min födelsedag.... 
27 år blir jag, och det betyder att jag kommer närmare och närmare 30... Även om jag fortfarande känner mig som mer som 25, hihi.

Födelsedagsfirandet får vänta tills senare i veckan för idag har jag haft besök av en trevlig journalist från Agderposten, lokalavisa här i Arendal. Jag har nämligen äran att få vara med där och visa upp mitt hus och mitt hem
Gläder mig och tycker att det ska bli väldigt spännande att se det i tryck!

Som jag nämnt tidigare så har vi den senaste tiden ägnat oss åt ett stort målarprojekt. De flotta mörka ekmöblerna, från mannens besteforeldre, är nu vackert vita...
Det var liksom inte bara bara att få målat om... 
1 vecka tog det att måla bordet och de två skänkarna, och då fick jag dessutom god hjälp av en väninna och min svärmor...
Men det var värt allt jobb - jag ångrar inte en sekund på detta. 
Nu när möblerna är vita och ljusa så dominerar de inte lika mycket 
- utan smälter fint in i omgivningen. 
Så jag är väldigt happy!
Det söta hjärtskåpet har jag beställt från Erika som har den mysiga bloggen "Det vita dårhuset".
Vimplarna är såklart från "Den lille vimpelfabrikken"
I love it!

Den gamla gungstolen som stod här förut har fått ett nytt hem...
Istället har vi skaffat oss en Ektorp Jennylund.
Den är bara sååå go att sitta i...
Så nu har vi fått oss en riktig myshörna, där man koppla av med en god bok eller en tidning.


Önskar alla en riktigt fin höstvecka!
Stor kram Joy

13 kommentarer:

  1. ååå så gøøøy koooselig du har det!!

    Gratuuuulerer sååå mye med dagen :) klem :)

    SvaraRadera
  2. gratulere så mye med dagen,
    så spennende med reportasje fra deres hjem,gleder megblir nok fint.
    nydelig eik møblene ble i hvit,det er aldri feil,
    å koselig i din stol,en skikkelig mysplass.
    ønsker deg en flott kveld,
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  3. Gratulerer så mye med dagen!!
    Og så flott du har det hjemme!
    Nydelig med hvitt!

    Klem fra størstepia

    SvaraRadera
  4. Gratulerer så mye med dagen! :) Håper du har hatt en kjempefin dag.

    Møblene ble veldig fine i hvit drakt, bra jobba!

    Ha en flott uke videre:)

    SvaraRadera
  5. Hei Joy
    Gratulerer SÅ mye med BURSdagen DIN ♥ Håper DU har hatt en FANTASTISK flott dag sammen med dine ♥ Så spennende med besøk fra avisen da :) gleder meg til å se… og møblene fra dine besteforeldre ble nydelig vakkert!!! Ønsker deg en flott uke, stor klem fra Mette

    SvaraRadera
  6. Gratulerer så masse med dagen ♥ Håper du får en fantastisk dag med masse gaver, kaker og deilig mat ;)

    Så fine møblene ble!! Lekkert med hvitt ♥

    Blir spennende å se i avisa!! Når kommer det på trykk??

    Ha en nydelig dag ♥

    Klem

    SvaraRadera
  7. Gratulerer med dagen!!! 27 år er ingen alder;)Håper at du får en fantastisk fin dag!

    Når det gjelder malingen. Jeg gleder meg til å se hvordan den blir på veggene. Jeg har kjøpt easy clean til å ha på kjøkkenet. Tror faktisk jeg kan male rommet i morgen! Godt å høre at du er fornøyd!

    Klem, Marthe

    SvaraRadera
  8. Men HEEJ :) (!)
    Vad roligt att se skåpet i ditt helt UNDERBARA hem!
    Och ett stort grattis på din dag ♥
    PS: Nu kommer du snart ikapp *fniss*

    Kramar Erika

    SvaraRadera
  9. Gratulerer så masse med dagen.
    Koselig hjem du har.
    :) Susanne

    SvaraRadera
  10. Hei hei ♥

    Grattis med overstått dag ♥

    Oh My Gad så lekkert!!! Du er jo bare superflink ♥ Liker alt og stilen din er lekker :)) Du har øye for det flotte ♥

    Takk for hyggelig kommentar , og ha en fin høstdag ♥

    SvaraRadera
  11. Hei, og takk for det hyggelige besøket på bloggen min!

    Grattis med 27 års dagen som var, håper du hadde en fin dag!
    Nydelig bilder fra hjemmet ditt!

    SvaraRadera
  12. Hei.
    Gratulerer med overstått. :) Nydelig blogg du har,herlig interiør. Velkommen som følger hos meg. :)Klem.

    SvaraRadera
  13. KJære deg! Gratulerer SÅ mye med dagen.27...du er jo ung!! Nydelig i hjemmet ditt,så gøy med avisen!! Samme her ,tror det kommer på fredag...veldig spennende!! Vimplene passet jo godt inni skapet og jeg sier bare tusen takk for herlig reklame,Joy!! (igjen...)
    Varm klem♥

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails