onsdag 15 september 2010

Romantiskt sovrum...

God kväll alla bloggvänner!
Tänkte visa lite bilder av vårt sovrum idag...
Vi har fått upp en vacker ljuskrona i taket - passar perfekt in den romantiska stilen vi har på sovrummet.
På IKEA hittade jag detta läckra överkast (sengeteppet) i ljusbeige. 
Och när jag var i Stockholm för ett par veckor sedan, fick jag köpt matchande kuddar i silke...
Det blev en fin kontrast till de vita sängkläderna.
Ovanför sängen hänger de fina orden: "Kärleken övervinner allt" ... 
På sovrummet vill jag inte ha för mycket pynt...
Det ska vara en fridfull oas för ro och avslappning.
Är så glad i mitt vackra sminkbord
Det fick jag av min kära man när vi flyttade in här i huset för 1 år sedan... 
Jag har ju visat de förr, men korgen och lampan från Rivièra Maison passade så gott i det stora fönstret.
Man ser det inte här ifrån denna vinkeln, men när jag stiger upp om morgonen och drar upp persiennen så ser jag ut mot havet... 
Det är en fantastisk start på dagen!

Önskar alla en mysig kväll och sist men inte minst så vill jag tacka för alla fina gratulationer jag fått... 
hjärtligt tack - det värmer i höstmörkret!

Kramar Joy

8 kommentarer:

  1. GRATULERER MED DAGEN SOM VAR!! ♥

    Jeg er bare helt forelsket i det hjemmet ditt... SÅ nydelig! Håper du legger ut bilder fra artikkelen :D

    Ha en nydelig uke!

    Klem!

    SvaraRadera
  2. Så nydelig, romantisk soverom dere har. Må være som en drøm og sove og våkne opp her :) Og gratulerer så masse med dagen som var, Joy! Klemmer fra Elin

    SvaraRadera
  3. Nydelig soverom Joy, fikk lyst til å hoppe rett inn i sengen :) herlig, romantisk. Gratulerer så mye med dagen på etterskudd. KLEM

    SvaraRadera
  4. Så vakkert! For en nydelig oase du har lagd.. Jeg elsker stilen din :)

    Gratulerer med vel overstått!

    Ønsker deg flotte høstdager -og kvelder!
    Så kos nå¨med masse tente lys og mærke kvelder :)

    Blir nok speilrefleks ja, må legge inn gode aksjer før jul :)

    Klem fra Tove

    SvaraRadera
  5. Så vakkert!! Nydelig soverom dere har ;)

    Ha en nydelig dag;)

    Klem

    SvaraRadera
  6. Hei Joy :-))

    Ja, det stemmer, jeg kommer på blogg-treffet :-)
    Selv om jeg skjønner det er mest for interiør-bloggere, hehe...Kommer sammen med min søster Kari...
    Vi sees neste søndag!
    Blir moro!
    Klem, Frøydis

    SvaraRadera
  7. hei hei:)

    Så Koooslig soverom dere har:) alltid ønsket meg en lyse krone på soverommet:) kjempe fint:)

    Ha en fin torsdagskveld:)

    Klem christine

    SvaraRadera
  8. Det må være det vakreste soveromet jeg har sett- for et nydelig hjem du har:-) Har du laget sengegavl selv?

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails