tisdag 29 december 2009

Farris Bad...


Nu har vi tillbaka efter en härlig vistelse på Farris Bad i Larvik. Det är ett helt sprillans nytt, flott hotell med Nordens största spa. Här har vi slappat av och njutit av härliga mineralbad och olika sorters bastu, dessutom fick jag en underbar Darphin aromamassage. Mmm... Kan verkligen rekommenderas för trött kropp och själ, hihi...


Här är lite bilder från vår vistelse...

Den stiliga hotell-lobbyn...




Havsutsikt från badkaret på vårt badrum...

Soluppgång sett från vår balkong på rummet. Så vackert och stämningsfullt...

9 kommentarer:

  1. tenker du har kost deg,er petter sitt nye hotell det her,petter stordalen,
    er fra skien jeg,så larvik er mine hjem trakter å på en måte.
    lekert er det,litt i stil med det spa i kragerø.
    ønsker deg nydelige romjulsdager.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  2. Dette så virkelig deilig ut. Håper dere koste dere masse. Ønsker der et ritkig godt nytt år! Klemmer fra Elin

    SvaraRadera
  3. Jeg kan ikke si noe anneet enn at jeg er misunnelig... Veldig misunnelig.. :)

    Ha en super uke videre,
    og håper dere skal kose dere skikkelig når vi entrer 2010!

    SvaraRadera
  4. Høres helt herlig ut!! Øsnker deg en fin romjul videre,vi koser oss masse med ski,spill,tv,bøker og masse godt å spise...!
    klem fra Anette

    SvaraRadera
  5. Hei Joy...
    Tusen takk for koselig julehilsen inne hos meg, setter stor pris på det :o) Jeg ønsker deg en fortsatt fin romjul og ønsker deg et riktig godt nytt år! - og jeg gleder meg til å følge deg og bloggen din videre i 2010...

    Stor klem fra meg...

    SvaraRadera
  6. Så herlig! Alle fortjener litt luksus iblant :)
    Jeg ønsker deg et godt nytt år!

    SvaraRadera
  7. Så lekkert det er der! Tenker dere har kost dere masse:)

    Ønsker deg og dine en flott nyttårsfeiring i morgen♥

    SvaraRadera
  8. Kan tenke meg dette var toppers ja!Heldiggriser;)))
    Vil få ønske deg og dine et riktig fint 2010!
    Klem

    SvaraRadera
  9. Hei på deg!! håper julen og nyttårs aften var koselig og at dere har det bra. Ser i hvert fall sånn ut ;) kos deg masse videre! GODT NYTTÅR! klem klem

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails