måndag 5 oktober 2009

Mitt vackra sminkbord...

Jag fick ett så vackert sminkbord av min man, när jag fyllde år... Det är något jag har önskat mig ända sedan jag var liten. Så nu har jag en plats där jag kan sitta och lägga min make-up och fixa med håret... Me like!


Varje flickas dröm..? - Ett eget sminkbord.


Det gamla ciggarskrinet i silver har Kenneth ärvt från sin farfar. Det är ingraverat "KBJ" och det är ju även min mans initialer...
Nu använder jag det som ett smyckesskrin. Visst är det vackert?!

Vita rosor är det lite överallt i detta huset...


Några av min favoritparfymer...
CHANEL No. 5 är min absoluta favorit - klassisk och tidlös...


Vacker antik spegel och borste i silver...


10 kommentarer:

  1. Først må jeg få takke for den helt nyydelige gaven jeg har fått av deg :))))
    Den er helt meg og du traff meg helt :)))
    Så TUUSEN TAKK kjære Joy :))
    Jeg skal lage ett innlegg om den senere, må bare få avgårde neon gaver herfra fra en annen pay-it-forward ;)

    Nydelig sminkebord og nydelige pynteting :))
    heldige deg :)

    ha en fin dag
    Klem,Kari

    SvaraRadera
  2. så skjønt et sminkebord du har,å så mange vakre ting på det...ja alle jenters drøm.
    ha en fin dag vidre.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  3. nydelig sminke bord.og skjønne ting du har på det,du viser så flotte bilder.
    he en skjønn dag joy.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  4. Så utrolig nydelig, det sminkebordet er så flott! Og mange fine detaljer, spesielt smykkeskrinet. Kunne virkelig tenke meg et sminkebord jeg også...sukk:)

    Ha en fortsatt fin mandag:)

    SvaraRadera
  5. åh hvilken herlig sminkebord! Det er helt klart en jentes drøm å ha en egen plass til å sminke seg og fikse håret.. ;) Så utrolig heldig du er! Så mange nydelige detaljer du hadde der å ;)

    klem

    SvaraRadera
  6. Så flott sminkebord!
    Var helt nydelig med den ene enkle rosen..
    Er virkelig en jentes drøm..
    Hadde en gang et gamelt et, slik med tre speil på. men måtte kaste det grunnet plassmangel for mangen år siden, angrer fremdeles den dag i dag.. :(

    SvaraRadera
  7. Så fint og kreativt :)
    Og parfymene til Canell bruker å lukte godt ....:)

    Ha en fortsatt fin uke, fra meg

    SvaraRadera
  8. Tusen takk for trivelig hilsen på min blogg :) Nå skal jeg ta meg en titt her inne hos deg !! Det sminkebordet ønsker jeg meg også, det er sååå fint !!!! Synes du hadde gjort det kjempekoselige med pynt på !!!
    klem fra nord ;)

    SvaraRadera
  9. Hei! Og tusen takk for koseleg helsing hos meg! Du har no jammen ein skjønn blogg du og! Det sminkebordet var alldeles nydeleg, ein smule misunneleg her eg sit...:p Ha ein herleg tysdagskveld:D

    SvaraRadera
  10. Takk for koselig hilsen på bloggen min!
    Sminkebordet og ikke minst tingene på det var nydelige :0) Jeg er så heldig å ha ett gammelt sminkebord stående, men det er foreløpig stuet vekk, vi skal fikse soverommet iløpet av høsten. *Gleder meg*
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails